Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 28.04.2024, 16:57

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОХРІМІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОВЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Меню сайту
Форма входу
Погода
    Охримовка 
    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Головна » Архів матеріалів
    19.11.2014 згідно річного плану роботи відбулося засідання педагогічної ради на тему «Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку особистості»
    Просмотров: 373 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    15 листопада учні із соціально-незахищених родин відвідали циркову виставу в м. Харкові за сприяння народного депутата Шенцева Д.О.
    Просмотров: 403 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    10 листопада з нагоди Дня української писемності та мови відбувся мовний КВК «Відкривай, о мово рідна, свої скарбниці золоті»
    Просмотров: 398 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    Види соціальної профілактики насильства. Визначають такі основні види соціальної профілактики насильства у молодіжному середовищі: первинна, вторинна та третинна. Кожний з видів профілактики має свої особливості. До первинної соціальної профілактики насильства відноситься формування активного стилю життя, який забезпечує реалізацію прав, задоволення потреб та інтересів особистості. Профілактична робота тут носить інформаційний характер, оскільки спрямована на формування в особистості неприйняття та категоричну відмову від маніпуляції. Первинна соціальна профілактика насильства серед дітей та учнівської молоді може бути проведена шляхом включення цієї проблеми в плани виховної роботи навчальних закладів як компонент профілактики негативних явищ в учнівському середовищі (проведення тематичних класних годин). Вторинна соціальна профілактика насильства є груповою. Метою цього виду профілактики є зміна ризикованої малоадаптивної поведінки на адаптивну. У результаті цієї профілактики передбачається зміна ставлення особистості до себе та оточуючих, навчання навичкам поведінки в ситуаціях, які можуть призвести до насильства. Вторинна соціальна профілактика насильства може проводитися шляхом розроблення та проведення тренінгів для дітей підліткового віку та учнівської молоді з проблем насильства. Третинна соціальна профілактика спрямована на інтегрування в соціальне середовище осіб, які потерпіли від насильства. Третинна профілактика передбачає виявлення причин та особливостей поведінки молодої особи, які призвели до виникнення проблеми. Тобто, як бачимо, цей вид профілактики проводиться на особистісному рівні. Важливо, щоб цю роботу вів фахівець психологічної служби школи.
    Просмотров: 490 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації інформує, що на виконання Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2014/2015 навчальний рік за основними напрямами позашкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.08.2014 № 936, Положення про Всеукраїнський конкурс «Іntel-Еко Україна», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.12.2013 № 1763, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.12.2013 за № 2237/24769, враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 07.10.2014 № 1/9-518 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Іntel-Еко Україна», у жовтні 2014 року – лютому 2015 року Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з представництвом корпорації Іntel в Україні проводиться Всеукраїнський конкурс «Іntel-Еко Україна» (далі – конкурс). До участі в конкурсі запрошуються учні 9-11-х класів загальноосвітніх та вихованці позашкільних навчальних закладів. Наукові проекти, подані на конкурс, мають бути виконані учасниками протягом 2014-2015 років індивідуально або у складі команди (2-3 дослідники, які працювали над темою проекту). Конкурс проводиться у два етапи: І етап – з 15 жовтня 2014 року до 15 січня 2015 року; ІІ етап – з 25 до 28 лютого 2015 року.
    Просмотров: 493 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    Профорієнтація
    09 листопада 2014 г. в 10:00 відбудеться День відкритих дверей Харківського Національного Університету Радіоелектроніки. Адреса: 61166, м. Харків, пр. Леніна, 14, ст. м. Наукова
    Просмотров: 396 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    Класний керівник – це педагог-професіонал, духовний посередник між суспільством і дитиною у засвоєнні культури, накопиченої людством, той, хто організує систему відносин через різноманітні види діяльності, виховує, створює умови для індивідуального вираження кожної дитини і здійснює індивідуальні корективи розвитку кожної особистості. Основне призначення класного керівника – максимальне розвинення кожної дитини, збереження її неповторності і розкриття її потенційних здібностей. Зміст сучасного виховання визначається цінностями і ставленнямиособистості до суспільства і держави, до людей, до природи, до мистецтва, до праці, до себе. В умовах кардинальних змін теоретико-методологічних засад виховання, утвердження гуманістичної парадигми освіти значно підвищуються вимоги до рівня знань і вмінь класних керівників. Сучасний класний керівник повинен знати і вміти визначати реальний рівень духовного, соціального, психічного, фізичного розвитку учнів класу, прогнозувати результат своєї діяльності, обирати із уже відомих, конструювати або виробляти єдину виховну технологію, яка б забезпечила особистісне зростання вихованців. Це наставник, порадник і психолог в одній особі. Хто ж він, насправді, сучасний класний керівникяким має бути? Класний керівник – перша та найголовніша людина, яка опікується класом. До класного керівника завжди можна звернутися за допомогою чи порадою. Класний керівник повинен вірити в те , що кожна дитина – неповторна особистість, що вона талановита, але талановита по-своєму. І завдання як педагога, як класного керівника - побачити, не пропустити в дитині все краще, що в ній є: її внутрішнє «сонечко», її світлий промінчик, і дати імпульс до самовдосконалення, до розвитку. І найголовніше завдання – достукатись до найпотаємніших куточків дитячої душі, допомогти повірити в себе. Класний керівник повинен любити всіх : відкритих і замкнених, успішних і невстигаючих, спокійних і непосидючих, зразкових і «важких». Сьогодні, у час науково-технічного прогресу, вчитель-класний керівник повинен володіти комп’ютером, інформаційно-комунікаційними технологіями, вміти працювати в мережі Інтернет, спілкуватися в соціальних мережах.
    Просмотров: 596 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

                 

     

     Літо – найблагодатніша пора для оздоровлення малят, зміцнення їх здоров’я, фізичного розвитку, загартування. Важливою передумовою організації роботи з дітьми в дошкільному закладі є правильний розподіл дітей на вікові групи і відповідно до цього здійснення виховних та освітніх завдань за вимогами сучасності. Кваліфікований медико-педагогічний супровід, цікаві фізкультурно-оздоровчі заходи, краєзнавчо-туристична, експериментально-дослідницька діяльність дітей, якісне харчування, педагогічний догляд – все це пропонується для задоволення потреб багатьох родин. Адже не всі батьки мають можливість оздоровити дитину в курортних зонах, та й не кожна дитина легко адаптується до різкої зміни клімату.            

    Відповідно до п.25 Положення про дошкільний навчальний заклад затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305 визначено, що оздоровчий період в дошкільних закладах  триває з 01 червня до 31 серпня.

    Просмотров: 438 | Добавил: defaultNick  | Комментарии (0)

    « 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 31 32 »
    Календар
    «  Квітень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz